Zmienne IP i różne paki.

Sob, 31 Sty 2004, 16:56:22 CET

Użytkownik Marcin Rachwał napisał:

>Dnia Sat, 31 Jan 2004 16:15:53 +0100
>Wieslaw Kierbedz <WieslawKierbedz w farba.eu.org> zeznał:

>Nie, to sprytne. Tyle, że na p2p chyba nie ma wyboru co do źródła skąd
>ściągasz i z transferami też różnie... FTP lepsze. Co do zmiennego ip to
>jest na to sposób - jakieś virtual hosty czy jakoś tak, ale jeszcze tego
>nie robiłem... :(

Mandraki tak chyba robią.
A można tam zdaje się wyszukiwać użytkowników.
Potrzebny byłby taki "PLD-donkey" albo PLDonkey-<kolejny numer> ;)?
I oczywiście jakiś sposób, żeby wszystkie zasoby można było obejrzeć z
jednego miejsca.
Właśnie sprawdziłem - mldonkey gui obsługuje jakieś "Rooms" - może ktoś
lepiej ode mnie wie,
co to jest. Jeśli to nie żre za dużo łącza, to mogę nawet coś takiego
uruchomić.
Niech mi tylko pomoże jakiś p2perowy fachowiec.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org