Problem z lilo

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pią, 30 Sty 2004, 23:01:24 CET

W liście z pią, 30-01-2004, godz. 22:49, Wieslaw Kierbedz pisze:

> Nie wiem - nie używan rc-boot.
> A gruba opłaca się poznać.
> (d... mi nie raz uratował)
> Pozdrawiam
Ta pytanie dotyczyło rc-boot. Chodzi o to, że rc-boot robi jakieś
menu.lst i pozwala startować grubem. Ptytanie było czy mając
działającego gruba (dzięki rc-boot, ale to jest w tej chwili już
nieistotne) wystarczy tylko zmiana w menu.lst żeby był widoczny efekt
podczas następnego startu (tak wywnioskowałem z poprzednich postów i
chcę się upewnić)
I dzięki za cierpliwość :)
  Krystian T.

    "Errare humanum est"