Problem z lilo

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Pią, 30 Sty 2004, 23:07:41 CET

Dnia Fri, Jan 30, 2004 at 10:49:14PM +0100, Wieslaw Kierbedz napisał(a):
> [...]
Kiedyś miałem bardzo duże problemy, aby pozbyć się Gruba z MBR. Lilo nie
chciało go nadpisać. Być może coś się w tym względzie już zmieniło,
jednak na wszelki wypadek postanowiłem ostrzec.

> Nie wiem - nie używan rc-boot.
> A gruba opłaca się poznać.
> (d... mi nie raz uratował)
Kiedyś czytałem, że wskutek udostępniania konsoli Grub może być
niebezpieczny. Prawda czy fałsz?

WK ;)
--
konwalie(at)by.onet.pl   | Jabber ID: wojtekgerm w jabberpl.org | GG: 2936505
Linux user number 297551 | Aby ściągnąć mój klucz publiczny wpisz: