PLD Ac i błąd KDE...

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Sob, 31 Sty 2004, 21:11:43 CET

On poniedziałek 12 styczeń 2004 12:43, Rad wrote:
> Czy ktoś się spotkał z czymś takim:
> uruchamiam KDE, wyskakuje logo na jego pasku postępu dochodzi do 57% i w
> tym momencie wyrzuca błąd  ksmserver (czy jakoś tak, w każdym razie
> chodzi o menadżera sesji KDE). Ac instalowałem z poziomu Ra. Dodam
> jeszcze, że błąd jest powtarzalny, próbowałem instalować całkiem od nowa
> chyba trzy razy i zawsze to samo. Moja architektura to i586 (AMD K6-II).

trochę późno, no ale nie miałem płyty głównej przez miesiąc.

nic do tematu nie wniosę, aktualnie mam budowane z CVSa KDE z grudnia, a z
tym błędem spotykałem się częstko, na neście, na ac chyba też z
prekompilowanymi paczkami.. ogólnie ciężko było dojść dlaczego się wywala.
cholernie mnie to irytowało, bo problem musi się objawiać w jakichś
specjalnych okolicznościach.. niestety nieznanych. póki co cieszę się że mi
kde działa. ;]

--
.: Jakub Głazik - [zytek] - zytek[at]pld-linux.org
.: http://www.misiaj.sie.pl [obsolete]