USB <-> RS232

tomcio44 tomcio44 w interia.pl
Czw, 1 Lip 2004, 11:01:34 CEST

On Wed, Jun 30, 2004 at 02:05:10PM +0200, Fajti wrote:

>   to chyba nie bedzie dzialac jak ttySX. ale doczytalem ze
> sterowniki do chipow FTDI sa juz w jadrze od 2.4.19 i dzialaja jak
> zwyczajny port szeregowy, z tym ze zamiast /dev/ttySx jest
> /dev/ttyUSBx (czy jakas tak), wiec nie trzeba grzebac w programie
> ktory dotychczas korzystal z RS.

BTW. ktoś może mi polecić konkretny model takiego konwertera na FTDI
który by realizował PEŁNY RS-232 (z liniami sterującymi RTS, CTS, RS,
DCD itp.) i bezproblemowo współpracował z Linuxem

Miałem już kilka ale zawsze okazywało się że albo nie pracują albo
nie mają pełnego rs-a, a ja taki potrzebuję do programatora.

Pozdrawiam
Tomek