Zamiana eth0 z eth1

virek@interia.pl virek w interia.pl
Czw, 1 Lip 2004, 15:46:45 CEST

> <przed chwila googlowane>
> options eth0 io=0x300 irq=10
> alias eth0 ne
> </przed chwila googlowane>
>
> jest to wpis w /etc/modprobe.conf ktory powinien ustawic interfejsy po IRQ
> i juz. Napisz jak zadziala, bo ja sprawdze dopiero jutro :)

Na pewno będzie działało, ja właśnie tak ustawiałem dwie takie same karty, notabene ne2k, jeszcze na isa, jak chciałem mieć jasność, która karta ma jakie parametry

(teraz mi to przeszło, mało mnie obchodzi, jaki irq sobie obierze karta, chociaż jeśli grafika nie jest na 9, a dżwięk na 5, to jakos dziwnie sie czuję....)

--
Gościnnie ze stron Interii pisał Virek