[Ra] samba i logi

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Czw, 1 Lip 2004, 15:55:46 CEST

(01 Jul 2004 15:34:05 +0200) virek w interia.pl:

> Mam udostępniony katalog do zapisu. Chciałbym, żeby samba logowała mi,
> jaki komputer co wrzuca. Standardowo samba tylko loguje, że dany komputer
> się podłączył do zasobu. A chciałbym bardziej szczegółowo.
>
> Za wszelką pomoc dziękuję.

To chyba potrzebujesz samba-vfs-audit:

Prosty moduł do monitorowania dostępu do plików do sysloga.
Monitorowane są następujące operacje: podłączone/odłączenie do zasobu,
otwarcie/utworzenie/zmiana nazwy katalogu, otwarcie/zamknęcie/zmiana
nazwy/skasowania/zmiana praw plików.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User