Jaki IMAP dla vmail-sql?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 2 Lip 2004, 13:10:28 CEST

On Fri, Jul 02, 2004 at 11:23:55AM +0200, Jacek Osiecki wrote:
> Bardzo mnie ucieszyła obecność courier-imap-authmysql... ale radość była
> przedwczesna :( Pakiet ten jest koszmarnie sztywny, wymusza budowę tablicy
> mysql, konkretny sposób kodowania haseł itp. - zamiast po prostu umożliwić
> wpisanie query string sprawdzającego poprawność danych...

To w MySQL widoków też nie ma??? Chociaż... widoki nie rozwiążą problemu
szyfrowanych haseł. Inna sprawa, że IMHO jednak najlepsze jest trzymanie
haseł plain-text -- przynajmniej bez problemu można na tym oprzeć
bezpieczne uwierzytelnianie (DIGEST-MD5, CRAM-MD5 itp.) dla dowolnej
usługi.  "Szyfrowane" hasła i tak w 90% przypadków szybko można złamać
metodą słownikową.

Pozdrowienia,
	Jacek