PLDowa tapetka

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 2 Lip 2004, 18:37:46 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/02/2004
06:23 PM:
[CIACH]
> Kontrast. Prócz tego mi się podoba.

Hehe-no wlasnie tak sobie dzisiaj rzezbilem i wychodzi mi, ze bardzo
fajnie wyglada bialawo-jasnobordowa (a niby jest tylko 16 kolorow;-) )
wersja (do tego w barwach narodowych:D). Chetnie bym to gdzies
wystawil do ogolnego wgladu/konsultacji (nie chce kde-look zasmiecac)
tylko nie mam gdzie. Naprawde nikt by nie mogl na jakims ftp/www tych
paru (10-15) megabajtow udostepnic? Niby PLD to distro glownie dla
adminow (co ja tutaj robie?;-)), a chetnych nie ma. A skleilem juz
dzisiaj  tapetke jedna i chcialbym innym pokazac

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"make install, not love!"