PLDowa tapetka

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 2 Lip 2004, 19:21:02 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/02/2004
07:15 PM:
> moge dac miejsce, ale bez mozliwosci zalozenia konta - czytaj: musialbys
> wyslac mi, a ja bym wrzucil na serwer)

Dzieki-juz sie ktos zglosil. Musze sie tylko jeszcze dogadac troszke i
jak dobrze pojdzie jeszcze dzisiaj pokaze co zrobilem

> ps. zrob cos podobnego na czarnym lub ogolnie ciemnym tle ;)
A co ty masz depresje:)? Bedzie wersja z kanalem alfa, wiec kazdy
sobie zrobi jakie chce tlo, jak mu nie beda pasowaly moje propozycje
(obiecuje sie postarac zeby nie byly takie jaskrawe...chociaz takie
tez sie pewnie znajdzie:)).

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<