AC-pytan kilka

Pią, 2 Lip 2004, 19:29:42 CEST

Osóbka znana jako Boski Cinek, wystukała:
> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/02/2004
>
> 07:03 PM:

> No jak sobie normalnie odpalam basha po uruchomieniu AC to dziala.
> Zreszta probowalem tez z /bin/sh. Prawa sprawdzane z poziomu Ra na
> /mnt/hdb1 wydaja sie w porzadku

Zaraz, a zobacz tak:
cd /mnt/hdb1
chroot .
?

> dzieki-sprobuje. Od nowa stawiam AC, wiec sam sobie napisze modprobe.conf
Powinno starczyć:
alias eth0 costam
Potem przegeneruj skryptem i się nie zdziw ;P
A jak czegoś zabraknie to tako samo się dopisuje ręcznie
do /etc/modprobe.conf

pozdrawiam
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)