AC-pytan kilka

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 2 Lip 2004, 20:58:47 CEST

On Fri, 02 July 2004 19:57:19 +0200, Krystian T wrote:

> Też myślałem, że takie "przeklejenie" wystarczy, ale miałem potem tyle
> problemów z różnym sprzętem,

Pewnie moduły się nie zgadzały. U mnie akurat nic się nie zmieniło.

> że skorzystałem z rady bardziej doświadczonych kolegów
> i użyłem generate-modprobe.conf

Równie dobrze mogło być odwrotnie - generate-modprobe.conf
mogło zawieść, a 'vim /etc/modprobe.conf' zadziałać. ;-)

--
Dariusz Laskowski     Wojciech Orliński: Makowi hackerzy nie są aż tacy głupi,
darlas at post.pl                        żeby udostępniać kody źródłowe.