AC-pytan kilka

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 3 Lip 2004, 01:33:31 CEST

Boski Cinek wrote:
> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/02/2004 07:28 PM:

> # chroot /mnt/hdb1 /bin/sh
> chroot: cannot execute /bin/sh: Permission denied

Podmontowanie nie ma czasem noexec? Albo coś w Ra masz spsute/zmienione.

> [CIACH}
>
> No wiem, ale cos mi sie o uszy obilo, ze byli tacy co uruchomili. Poza
> tym, teraz wiele osob uzywa X11R6.7 wiec cos chyba musi dac sie zrobic
> (w koncu nie tylko ja mam Radeona)

Używaj OpenSourceowego drivera radeon z paczek X11. W 2d nie zauważysz
różnicy (może coś z tv-out lub dual-head), ale 3d u mnie też ładnie
śmiga. Firegl mi segfaultował przy ładowaniu modułu glx.

> Oby nie

Możliwe, że tak.

--
z wyrazami szacunku,