AC-pytan kilka

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 3 Lip 2004, 12:58:15 CEST

--- Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl> wrote:

[...]
> Eeee? Chyba nie załapałem. Mam panel ciekłokrystaliczny 17", a
> nieopensource'owe testowałem na CRT 17" firmy Nec. Jakie drastyczne
> różnice winienem był zauważyć?

poprzesuwaj okienka, pobserwuj czcionki w oknach, zwiń/rozwiń okno,
poobserwuj obciążenie procesora, odpal x11perf. w moim odczuciu (radeon
r200 aka QL BbATi), sterowniki binarne zachowują się jakby nie miały
akceleracji sprzętowej 2D. tym bardziej jest to dla mnie dziwne, że są
one stworzone dla kart firegl(?), gdzie gra to ogromną rolę.
nie wiem czy to są ograniczenia architektury XAA, czy twórcy tych
drajwerów są półmózgami ;)
Anyway, jak nie korzystasz z akceleracji 3d więcej niż 5 minut dziennie,
to sens używania tych sterowników można porównać do kupna nowego auta w
którym wyłączamy silnik i popychamy go na autostradzie ;)

--
Fryderyk Dziarmagowski