Obciazenie sieci co 5 sekund... Jak to zrobic ??

Pawel Koska pawel w artfan.net
Sob, 3 Lip 2004, 18:45:18 CEST

Witam

Ostatnio mam male problemy z moim ISP. Sprawa jest o tyle kiepska, ze
mam transfery sporo ponizej tego co on mi gwarantuje.

Chcialbym zrobic kilka testow.
Chodzi mi o to by zrobic jakis skrypt, czy cos takiego co wpisywalo by
do pliku co 5 sekund jakie jest aktualne obciazenie sieci
Moglo by zapisywac w kbps. Aha i dobrze by bylo gdyby jakas data sie
dorzucala :)

Jak to zrobic ??
Myslalem by cos zrobic z /proc/net/dev ale puki co nie wiem co z tym
mozna zrobic. Jak zrobic by pokazywalo ruch :-(

Dzieki za ementualna pomoc.

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska