2 dyski i co chwile wylaczajace sie DMA

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Nie, 4 Lip 2004, 11:41:56 CEST

Witam!
System: Ra 1.1 z aktualizacjami+kernel 2.4.18 od Cieciwy

Mam cos takiego: dwa dyski z czego jeden w kieszeni. Ten z kieszeni
byl zamieniany z innym przenosnym, ktory takze mam. I wyglada na to,
ze po tym moim zonglowaniu dyskami cos sie zepsulo, bo mi sie DMA na
dyskach co chwile wylacza. W logach (dmesg) mam cos takiego:
hdb: dma_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
hdb: dma_intr: error=0x84 { DriveStatusError BadCRC }
[...]
hda: DMA disabled
ide0: reset: success

Z czego to sie bierze i co z tym zrobic? Cos mi sie o uszy obilo, ze
moze byc to spowodowane jakimis klopotami na stykach/tasmie i
podejrzewalbym (jezeli to prawda) styki kieszeni. A jezeli tak, to juz
zupelnie OT pytanie: czym te styki przeczyscic (spirytusem?)?

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"make install, not love!"