Tablet Aiptek 8000U

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Nie, 4 Lip 2004, 13:40:51 CEST

Od dwóch dni staram się odpalić tablet Pentagram T-8000U (czyli Aiptek 8000U w
polskiej wersji) i jakos mi to nie wychodzi...
Odpowiedni fragment xorg.conf:
Section "InputDevice"
    Identifier      "stylus"
    Driver          "aiptek"
    Option          "Device"        "/dev/input/event2"
    Option          "Type"          "cursor"
    Option          "Mode"          "absolute"
    Option          "Cursor"        "stylus"
    Option          "USB"           "on"
    Option          "KeepShape"     "on"
    Option          "debuglevel"    "255"
    Option          "XMax"          "3000"
    Option          "YMax"          "2250"
    Option "XTop" "0"
    Option "YTop" "0"
     Option         "XBottom"       "3000"
     Option         "YBottom"       "2250"
    Option     "XSize" "600"
    Option     "YSize" "450"
    Option     "AlwaysCore"
    Option     "ScreenNumber"   "0"
#    Option     "SendCoreEvents"
EndSection

Moduly zaladowane, evtest pokazuje wszystko co powinien, i... nie dziala....
Ktos ma doswiadczenia z uruchamianiem tego moze?
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871