połączenie

janusz nero28 w wp.pl
Nie, 4 Lip 2004, 14:52:50 CEST

Hello pld-users-pl,

  Witam.
  Chciałbym się zapytać czy ktoś wie jak usunąć problem z połączeniem
  KPPP a mianowicie utworzyłem połączenie modem podnosi słuchawkę
  wykręca numer nawiązuje połączenie i w chwili gdy jest komunikat
  logowanie do sieci po jakiś kilkunastu sekundach modem rozłącza się
  i wyskakuje komunikat upłynoł limit czasu do uruchomienia urządzenia
  Kppp, co z tym zrobić. Pomocy szukałem już na Google ale nic nie
  znalazłem.

--
Best regards,
 janusz                          mailto:nero28 w wp.pl