AC-pytan kilka

Wiesław Kierbedź WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pon, 5 Lip 2004, 01:19:37 CEST

Użytkownik Dariusz Laskowski napisał:

> Nie na temat.
I owszem na temat. Zastanów się dobrze czym są moduły.
I nie chce mi się już w takim razie polemizować z resztą argumentów.
Jeśli tak lubisz "vimować" zamiast zrobić jeden ruch - twoja wola.
A z tego śmiecia, które generuje generate-modprobe.conf - powtarzam się
wiem - zdziwiłbyś się ile tam jest potrzebnych rzeczy i do czego.

Wiesław Kierbedź