USB <-> RS232

Fighter qrwamaca w go2.pl
Pon, 5 Lip 2004, 01:43:29 CEST

> spiesze doniesc ze urzadzonko PROLIFICA dziala od strzalu,
> montuje sie jako /dev/ttyUSB0. Jeden mankament jaki
> zauwazylem jest taki, ze sterownik zjada pierwszy bajt
> transmisji (przynajmniej przy moich nastawach 9600, 8n1).

to bylo gdy probowalem odczytywac dane z portu. Przy probie zapisu
zaczely wyskakiwac bledy, ale jakos dziwnie, nie przy kazdy bajcie.
Obnizylem predkosc (opoznieniami, przy trybie 9600) i bledy zniknely
dopiero gdy transmisja 'smigala' okolo 56 (piecdziesiat szesc) bps. To
samo urzadzenie i ten sam kabel przelaczony na zwykly serial daje 9600
bez bledu.

    byc moze, ze to wina starego kernela (sterownika serial-usb) 2.4.19.

Narka!
--
<sb> o http://tu.byla.moja.strona o mailto: #fighter# [at] #w# [dot] #pl# o
<sb> AmigaOS 3.9 &  Linux USER