jednorazowe wykonanie skryptu

Pon, 5 Lip 2004, 10:50:05 CEST

Osóbka znana jako Marcin Sztolcman, wystukała:

> a co Ci w at nie pasuje ? :)

Nic, nic tak tylko kontrolnie pytałem coby potem nie było... :P

> while true; do
> 	if [ `date +%H%M` = '1131' ]; then
> 		#zrob cos
> 	fi
> done
>
> ? :P
To znam, kiedyś znalazłem nawet crona w shellu ;) cron.daily wyglądał z
grubsza tak:
#!/bin/sh
while [ 1 -gt 0 ]; do
   tu_polecenia
   sleep 86400
done
;)

pozdrawiam
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)