Mozilla-Firefox 0.8: dluuuugi start

Jakub Pisarczyk pisarz w ocp.pl
Pon, 5 Lip 2004, 15:05:15 CEST

Jarosław Kamper wrote:

> A działa? Bo mi w 0.9.1 nie (jak wiele innych rzeczy).

bez problemu ( tzn jak powiedzial ze nie moze otworzyc strony po ssl
poszedlem do opcji>advanced>security i zaklikalem wszystkie dostepne
protokoly ssl2,ssl3 i tls1) i od tego czasu jeszcze zadnych klopotow.
W sumie wszystko mi dziala oprocz tych bookmarkow a najlepsze ze pod
Windowsem dzialaja spokojnie.

Pozdrawiam,
Kuba