amd64

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 5 Lip 2004, 15:09:50 CEST

W liście z pon, 05-07-2004, godz. 15:01 +0200, Marcin Sztolcman napisał
(a):

> a jak pld w ogle dziala na amd64 ? jakies wieksze problemy ? generalnie
> lap ma byc wykorzystywany do roznych biurowych rzeczy + duzo gimpa :)
> srodowisko kde, openoffice, rozne takie... :)
> bedzie dzialac szybciej niz zwykly athlon ? :)

Nie wiem, używam na serwerze a nie desktopie. Kompilacje 2 x szybciej
niż na Xeon z takim samym zegarem. Obecnie Arek eksperymentuje z rescue
CD na amd64, jak sie uda to instalacja będzie łatwiejsza.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.