Cannot open root device ..

Bonder bonder w bonder.org
Pon, 5 Lip 2004, 18:46:58 CEST

Mam problemy z uruchomieniem Ac na laptopie. Ponieważ nie mam na nim CD,
a karta jest na PCMCIA (nie ma jeszcze na Ac bootdisk_pcmcia.img na AC)
kupiłem sobie kabelek i po przełożeniu dysku z laptopa do zwykłego PC
 zainstalowałem Ac bez problemu.
Jednak uruchamiając Ac na PC nie ma żadnych problemów, natomiast
po przełożeniu dysku do laptopa wywala się podczas próby podmontowania
root fs (log, patrz niżej).
Próbowałem z lilo i z grubem i to samo. (obraz najnowszy - jajko 2.6)
Natomiast jak zainstaluje Ra to startuje bez problemu.
Konfigi do gruba i lilo są identyczne. Dysk zawsze podłączany jako hda

Co może być nie tak?