Wylaczanie uzytkowanika o okreslonym nr IP

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Wto, 6 Lip 2004, 10:45:37 CEST

>w Twoim przypadku

>/usr/sbin/iptables -F -t nat
>/usr/sbin/iptables -X -t nat

Sprawdzalem na wszystkie sposoby. resetowalem network, kasowalem wszystkie
wpisy w iptables i ciagle nie odlacza komputera.
Moze to byc problem ze skoro dostal zapytanie od klienta sieci to do konca
go realizuje az do rozlaczenia sie przez komputer. Dlatego pewnie tylko
reset pomaga. Kasowanie iptables -F czy tak jak kolega wyzej zaznaczyl nic
nie daje.
Po wprowadzeniu zmian komputer-klient (natret) dziala tak jak dzialal.
Po wykonaniu reboot komputer klienta juz nie dziala. probuje tylko sie
polaczyc ale nic nie przesyla.

A moze jest jakis inny sposob niz iptables. Moze trzeba zresetowac jakas
inna usluge, bo odlaczanie uzytkownika jest strasznie uciazliwe. Ale z
drugiej strony nie widze potrzeby zeby go na stale odlaczac. Moja siec nie
jest monco obciazona wiec niech sobie sciaga, ale jak czasami probuje ja cos
zrobic to na chwile chcialbym moc uzywac tych 128kbit dla siebie bez
dzielenia sie z kims no i jak skoncze to zeby w miare szybko dalo sie
przywrocic z powrotem wszystkich.
Irek