amd64

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Wto, 6 Lip 2004, 15:17:53 CEST

Artur Flinta wrote:

> Nie wiem, używam na serwerze a nie desktopie. Kompilacje 2 x szybciej
> niż na Xeon z takim samym zegarem. Obecnie Arek eksperymentuje z rescue

no to mile :)

> CD na amd64, jak sie uda to instalacja będzie łatwiejsza.

to rowniez ;) moge potestowac od czasu do czasu (lap nie jest moj, ale i
tak bede mial do niego w miare staly dostep)

na razie natknelem sie na inny problem: nie moge sie zalogowac (i nie
chodzi o to ze nie przyjmuje hasla ;) ).
po paru bojach udalo mi sie odpalic syslog-ng (moze tak dorzucic do tego
obrazu spod ep09.pld-linux.org/~averne/pld-ac-amd64.tar.bz2 ? ), i
pokazuje sie tam msg:
/sbin/mingetty: /bin/login: can't exec tty1: no such file or diretory

nie bardzo wiem o co mu chodzi, a w googlach nic konkretnego nie znalazlem
w inittab jest wywolanie takie jak w zwyklym pld, czyli:
1:12345:respawn:/sbin/mingetty --noclear tty1

	MySZ

--
[     Marcin ``MySZ`` Sztolcman     ]
[ marcin { at } urzenia { dot } net ]