Laptop (IBM ThinkPad) a PLD

tomcio44 tomcio44 w interia.pl
Wto, 6 Lip 2004, 15:55:25 CEST

Witam,

Chciałbym przenieść system na laptopie IBM ThinkPad 240
ze Slackware na jedynie słuszny czyli PLD :))

Problem w tym, że po zainstalowaniu systemu (nie mam CD-ROM'u,
flopa, więc instalacja odbyła się z poziomu innego komputera)
i nie wiem jak zmusić PLD aby widział sieciówkę na PCMCIA.

Czy ktoś mi mógłby łopatologicznie wytłumaczyć jak krok
po kroku dodać obsługę sieci na PCMCIA w PLD?

Zainstalowałem niby potrzebne pakiety, tj. kernel-pcmcia-2.6.5-1,
pcmcia-cs-3.2.7-1, pcmcia-cs-cardinfo-3.2.7-1 lecz przy uruchomieniu
krzyczy że nie może zaincjalizować cardmgr'a i tym samym sieć nie
wstaje :(.

Pozdrawiam
Tomek

--
[ tomcio44 - JID: tomcio44 w chrome.pl (GG: 1247741)
[ Przyłącz się do nas  http://www.jabberpl.org