[AC] garsc problemow (myszka,radeon,usb)

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 6 Lip 2004, 17:31:16 CEST

Witam!
Od paru dni probuje sobie wyrzezbic AC. Do tej pory instalowalem
pakiety chrootem, ale nadszedl czas na konfiguracje (tego chyba latwo
z chroota nie zrobie). Juz przy samym starcie AC zauwazylem, ze:
-wszystko jest po angielsku, chociaz ustawialem polski
-nie chce mi zaladowac usb_uhci, oddaje "module not found" (kernel
2.6.5 dystrybucyjny)

	Potem chcialem odpalic X'y. Xorgcfg ustawia jakies takie opcje przy
odpalaniu, ze moj monitor nie wyrabia. Nic to, stwierdzilem, ze uzyje
konfiguracji od XFree86 z Ra. Tak tez zrobilem, zamieniajac sterownik
(i opcje) "fglrx" na "radeon". Przy starcie dostaje komunikat:
FATAL: Module radeon not found.
[drm] failed to load kernel module "radeon"
(EE) RADEON(0): [dri] DRIScreenInit failed.  Disabling DRI.
Mam zainstalowane X11-driver-radeon-6.7.0-3 i X11-driver-ati-6.7.0-3.
Z logow wyglada na to, ze sama karte wykryl.
	Ale nic tam karta. Nie widzi mi myszki:/. Konfiguracja taka jak w Ra,
moja myszka dzialala pod /dev/psaux na ImPS/2, w AC juz nie chce. Niby
sie nie rzuca, ze "no Core pointer device", ale kursor nie reaguje.
Myszka radiowa podlaczana przez Ps/2 przejsciowka z USB (na Ra tak
chodzila). Probowalem ja ustawiac jako /dev/mice, /dev/mouse,
/dev/ttyS0, /dev/ttyS1 ale bez efektow.
Za wszelka pomoc bede wdzieczny. Az sie boje co bedzie dalej (zostala
jeszcze drukarka (CUPS), aparat cyfrowy (gphoto, bo nie obsluguje mass
storage), dzwiek (mam nadzieje, ze ALSA, bo przy Ra poleglem i
zostalem przy OSS), nagrywarka (oby bez emulacji SCSI) i pewnie pare
innych)
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<