[AC] garsc problemow (myszka,radeon,usb)

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 6 Lip 2004, 23:03:44 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/06/2004
10:46 PM:
> Zmien usb_uhci na uhci-hcd

Ale gdzie? Mi to tak z automatu poszlo. Ja jeszcze nic tam nie
ustawialem. Poszlo generate-modprobe.conf, ale AFAIR przed tym tez tak
sie dzialo

> Radeon u mnie dziala wprost rewelacyjnie, ale na XFree86 :)

XFree86 idzie do lamusa. I bardzo dobrze, bo jest gowniane jak malo
co. Oby X.org szybko sie rozwinelo (SVG i sprzetowa przezroczystosc!)

> Moze dodanie psmouse do /etc/modules pomoze?

Sprobuje, dzieki

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<