Intel E7210 dhcpd problem

wscislowski wscislowski w ramiko.pl
Śro, 7 Lip 2004, 03:46:45 CEST

Dnia 2004-07-06 20:01, Użytkownik krawiec napisał:

>    Mam dziwny problem, z DHCPD niby wszystko jest ok ale nie do końca.

Ciekawy problem. Miałem tak po wymianie karty 10/100 na 3com 1Gbit na
"serwerze" Nt4. Mieszanie z dowiązaniem karty nic nie dawało. Co ciekawe
Adresu nie pobierały tylko stacje z windowsami. Sprzętowe printserwery i
stacje z bootromami działały bez problemu. Spytam więc tylko z
ciekawości czy problem dotyczy stacji windowsowych czy też to bardziej
ogólny problem?

PS
U mnie najprostszym rozwiązaniem okazało się nadanie tym windowsom
stałych adresów... :)

Pozdrawiam!

Bocian