Instalacja modemu Sagem na Ac

Bonder bonder w bonder.org
Śro, 7 Lip 2004, 14:41:23 CEST

Witam!!!
Dzisiaj bezskutecznie próbowałem zainstalować modem Sagem u kolegi.
Tzn. wyglada na to, że modem jest wykrywany, ale w logach wyskakują
jakieś babole.
Poniżej przedstawiam przebieg instalacji oraz logi

Bonder

kernel 2.6.5-1
eagle eagle-usb-1.9.6-0.3
kernel-usb-eagle kernel-usb-eagle-1.9.6.0.3 w 2.6.5_1

dodałem wpis w /etc/modules.conf
---cut---
alias usb-controller uhci-hcd
---cut---

dodałem wpis w /etc/modules
---cut---
eagle-usb
---cut---

w etc/eagle-usb/eagle-usb.conf zmieniłem
VPI=00000000

utworzyłem plik /etc/ppp/options.adsl a w nim
---cut---
CHATSCRIPT=/etc/sysconfig/interfaces/data/chat.null
user "user w neostrada.pl"
mru 1492
mtu 1492
noipdefault
defaultroute
usepeerdns
noauth
#ipcp-accept-remote
#ipcp-accept-loacal
nobsdcomp
nodeflate
nopcomp
novj
novjccomp
#novaccomp -am
noaccomp -am
#włączam debug.
debug
---cut---
(oczywiście hasła odpowiednie)

Utworzyłem plik /etc/sysconfig/interfaces/data/chat.null
poleceniem touch /etc/sysconfig/interfaces/data/chat.null

w pliku /etc/ppp/chap-secrets mam
---cut---
user w neostrada.pl       *       haslo   *
---cut---
(Oczywiście hasło i login odpowiednio zmieniony)

Utworzyłem plik /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-ppp0, a w nim
---cut---
PPPOA_EAGLE=yes
DEVICE=ppp0
ONBOOT=yes
PERSIST=yes
HOLDOFF=10
USER='user w neostrada.pl'
PPPOA_NETADDR=192.168.60.30/24
ONBOOT=yes
---cut---

Modem ładnie wykrywa, ale podczas próby jego podniesienia w logach
wypisuje:

Najpierw 3x
pppa: Packet not from driver ( mac: [tutaj mac`adres jakiegoś urządzenia
- nie
wiem jakiego)

Potem
pppd: LCP: timeout sending Config-Raquest
pppd: Connection terminated.
pppoa: read (AsyncReadFromPPPP): Input/output error

i potem próbuje po kolei się przełączać i w kółko to samo

Aaaa i do tego podnosi jakieś eth bez ipv4 i o ile się nie myle z ipv6
(o mac adresie jaki wypisywał w logach)

Hasła i loginy przejrzałem pare razy i są poprawne