[AC] garsc problemow (myszka,radeon,usb) c.d.

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 7 Lip 2004, 15:10:16 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/06/2004
10:46 PM:
a wiec tak:
-na problemy z grafika pomoglo doinstalowanie kernel-drm
-na myszke pomoglo zaladowanie modulu "psmouse" (BTW: w Ra nie trzeba
bylo. Po co ta zmiana?)
-dzwieku nie odpalilem:(
-wszystko dalej po angielsku
-poldek szaleje (jakies segfault przy szukaniu "search -f"), ale to
chyba wina zwalonych indeksow. Poza tym serwer pld zaczal mi odrzucac
polaczenia:/. Pewnie cos robia

co do dzwieku-wydaje mi sie, ze alsa przy instalacji powinna
prosic/wymagac instalacji kernel-alsa. Sam musialem do tego dojsc, ale
nie wiele mi to pomoglo. Alsaconf zatrzymuje sie na etapie wykrywania
karty dzwiekowej (ENS1371). Nie odpalilem ALSY w Ra, obym w koncu
odpalil w AC. Jakies sugestie?

co do jezyka. Mam w /etc/sysconfig/i18n ustawione LANG=pl_PL, mialem
tez LANG="pl_PL" (czyli to samo chyba:) ) nic nie pomaga. Moze cos
musz doinstalowac? AC robie z MINI-ISO+poldkowanie w poszukiwaniu
rzeczy ktore mnie interesuja. Moze jakies glibce powinienem
doinstalowac (jakis taki watek mi sie przewina)

Jakie sa szanse na naprawienie lokalizacji w KDE w najblizszym czasie?
Wolalbym po polsku:).
Ech! Teraz musze czekac az sie ftp.pld-linux.org uspokoi. A mialem
akurat chwile czasu.

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<