[AC] garsc problemow (myszka,radeon,usb) c.d.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 7 Lip 2004, 17:51:56 CEST

On Wed, 07 July 2004 15:10:16 +0200, Boski Cinek wrote:

> co do dzwieku-wydaje mi sie, ze alsa przy instalacji powinna
> prosic/wymagac instalacji kernel-alsa. Sam musialem do tego dojsc, ale
> nie wiele mi to pomoglo. Alsaconf zatrzymuje sie na etapie wykrywania
> karty dzwiekowej (ENS1371). Nie odpalilem ALSY w Ra, obym w koncu
> odpalil w AC. Jakies sugestie?

1. Wywal alsaconf.

2. Piszesz, że zainstalowałeś już kernel-sound-alsa,
   więc teraz idź na <http://www.alsa-project.org/>.
   Poszukaj tam swojej karty.

   (to ta <http://www.alsa-project.org/alsa-doc/doc-php/template.php?company=ESS+Technology&card=ES1371&chip=ES1371&module=ens1371>?)

3. Zrób 'copy & paste' tego co tam jest do /etc/modprobe.conf.

4. Włącz sobie jakąś fajną muzyczkę.

PS: Ja mam, co prawda, inną kartę, ale tak właśnie zrobiłem. Działa.

--
Dariusz Laskowski    Właśnie Ci, którzy mają sygnaturki ujednolicają się
darlas at post.pl    z tłumem. Indywidualiści to Ci bez sygnaturek, których