[AC] garsc problemow (myszka,radeon,usb)

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Czw, 8 Lip 2004, 01:17:48 CEST

> 1. Jest pakiet alsa-init. Nie lubię tego rozwiązania.

Ktory dzwiecznie stwierdza "ALSA is already started". Moduly do dzwieku
sa ladowane nim to cos wystartuje, albo to cos nie dziala poprawnie, nie
wnikam czemu. Ale nawet po wywaleniu modulow, gdy to cos wystartuje z
sukcesem to i tak nie przywraca ustawien mixera.

> 2. install snd-via82xx /sbin/modprobe --ignore-install snd-via82xx; alsactl restore
>   w /etc/modprobe.conf. Oczywiście zamiast snd-via82xx odpowiednik moduł

Same here. Jest o tyle lepiej ze przywraca ustawienia opcji karty, ale
poziomow glosnosci juz nie.

Any other ideas? :) Bo coraz bardziej sie przychylam do stwierdzenia, ze
blizej nieokreslone "cos" jest zrypane, albo alsa mnie nie lubi. Aha. Na
debianie z identyczna konfiguracja problem nie wystepuje :/ Grr...

M.