mozilla-thunderbird - pozostawianie listów na serwerze

Radosław Kintzi rkintzi w paf.com.pl
Czw, 8 Lip 2004, 16:20:01 CEST

Czy komuś działa następujące ustawienie:

Serwer settings:

   [x] pozostawiaj listy na serwerze
       [ ] najwyżej ... dni
       [x] dopóki ich nie skasuję lub przeniosę z folderu INBOX

Dodatkowo mam ustawione filtry, które przenoszą mi wiadomości z INBOX,
do lokalnych podfolderów (np. pld-users-pl, pld-devel-pl).

Probelm w tym, że na serwerze zostawiane są wszystkie wiadomości, a nie
tylko, te które pozostają mi w INBOXie.

Pozdr,
Radek

--