AC DVD iso

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Czw, 8 Lip 2004, 17:45:03 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Thursday 08 of
July 2004 17:13, Marcin Steć typed:

> A no tak mi się ostatnio sciungło.... A pociągnałem wszystkie,  bo
> ostatnio nawet jak sobie zażyczyłem  instalacje "base" to chciał inne
> płytki ni 1 :-(
Wiem, że jest sześć (niedawno ściągałem nawet wszystkie pakiety), ale jakoś
tak mi tkwiło w pamięci, że wszystkie distro mają 3 CD (nie wiem czemu).

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery