Ra i Neostrada na Sagem Fast 800 na USB

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Czw, 8 Lip 2004, 19:05:04 CEST

Ściagnąłem kernel 2.4.20-13, kernel-usb-fast800 oraz eagle (komplet),
wszystkie ustawienia według:
http://www.pld.net.pl/FAQ/UstawiamyNEOUSB/wikipage_view
I prawie działa ........ tzn. modem jest widziany, DSP code sie ładuje,
synchronizuje się, ale po startadsl dostaję w logach mniej więcej coś
takiego:
Connect: ppp0 <--> /dev/pts/0
LCP: timeout sending Config-Requests
Connection terminated.
Using interface ppp0
Connect: ppp0 <--> /dev/pts/2
LCP: timeout sending Config-Requests
Connection terminated.

i tak cały czas w kółko ..... tak wygląda, jakby szło nawiązanie połączenia a
z drugie jstrony nic się nie odzywa ..... Aby się upewnić, że to nie wina
linii/centrali/tepsy - odpaliłem ten modem na Windows - i tam śmiiga bez
problemu ............. CZy ktoś spotkał się z takim problemem ? Jakie jest
rozwiązanie ? Ewentualnie jeżeli ma ktoś odpaloną neostradę na sagemie pod RA
- prosiłbym podać jaki kernel, wersja eagle itd.
--
Jacek Rzęsista
GG 61213