Framebuffer na Matrox G400

Marcin Gajda m w cs.net.pl
Czw, 8 Lip 2004, 19:16:56 CEST

Witam,

nie wiem, czy temat był dyskutowany na liście, gdyż nie potrafię teraz
dobrać się do archiwum (inaczej niż ściągnięcie całości na dysk).

Próbuję od paru godzin zmusić w pracy Matroksa G400, którym uraczył mnie
pracodawca do wyświetlania tekstu na framebufferze na konsoli. Jednak co
bym nie robił dostaję komunikat, iż '/dev/fb0 not found'. Moduły mam
załadowane (standardowo poprzez fbset z wpisem w /etc/sysconfig/fbset na
moduł matroxfb_g450). Co jeszcze muszę zrobić? Pachnie mi tu
wkompilowywaniem czegoś w jądro, czego chciałbym jednak uniknąć...

Acha - kernel 2.6.5-1 z ac.

Pozdrawiam,
--
Linux registered user #300108 _______