[AC] garsc problemow (myszka,radeon,usb) ciagle problemy:/

Marcin Albecki morales w rssystem.pl
Czw, 8 Lip 2004, 20:16:26 CEST

Un dia un hombre llamado Krystian T tenia una idea:

> Ja mam jeszcze takie coś w modprobe.conf
> options snd device_mode=0666
> co prawda karta inna, ale może pomoże

A to tylko oznacza, że wszyscy mogą kożystać z urządzenia. Z urządzenia
kożystać może, więc to nie to.

Morales
--
"To co mnie nie zabija czyni mnie silniejszym..."   Nietzsche
Marcin Albecki