aMule - nie widac zadnego tekstu w okienku Transfery.

Michal Wisniewski mwisniew w wst-e.edu.pl
Czw, 8 Lip 2004, 23:27:33 CEST

Witam serdecznie,

Moze spotkaliscie sie z czym takim. Przesiadlem sie z xMula na aMule.
Kiedy uruchomie mula nie widze zadnych paskow ani liter w okienku
Transfery. Pusto tam jest. Mimo ze dodaj cos do pobierania. Wszędzie
indziej wszystko w porzadku :)  Jak klikne prawym to mam widoczne opcje
danego pliku. Czasami na ułamek sekundy paski sie pokaza. Jak klikne PPM
na ikonke w pasku dokującym - nie mam polskich znaków.

Komunikat z konsoli:

** (amule:4757): WARNING **: Invalid UTF8 string passed to
pango_layout_set_text()

amule wersia 1.2.6, AC w miare aktualne.

Pozdrawiam i sorry za zawracanie glowy.