[AC] garsc problemow (myszka,radeon,usb) ciagle problemy:/

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Pią, 9 Lip 2004, 00:08:13 CEST

> -ALSA w polaczeniu z KDE zaczyna szumiec
> Muzyczka gra spoko, ale w  momencie kiedy startuje KDE zaczyna sie
> nieznosne szumienie (cos jak niedostrojone radio). Jest to niezalezne od
> tego czy ARTS jest odpalony czy nie. W logach kde:

U mnie pod KDE rowniez szumialo (yamaha 744). Pomoglo "zmutowanie" PCM w
output channels, ktore wydaje sie byc zbedne bo karta i tak gra przez
inny. Natomiast zadne szumy nie wystepuja na 5 innych kartach jakie mam
(zintegrowane AC97 Via i Intel, SB AWE32, Aztech Waverider i Yamaha OPL3).

Poeksperymentuj w KMIxie z kanalami i ustawieniam karty (krzyzyk przy
andvanced). Tylko wczesniej sobie scisz glosniki, bo mi przy
eksperymentach tak zaczelo wyc i piszczec, ze potem mnie pare godzin
glowa bolala :)

M.