rescuecd i kernel panic

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pią, 9 Lip 2004, 11:11:08 CEST

Wojtek Rymaszewski (spam w niwidu.org) wrote:
> Witam
>
> Wyciagnalem z szafy swoj stary komputer i postanowilem ze postawie sobie
> serwerek.
> Mam celeron 433, plyta glowna siemiens Nixdorf, 64 mb ram, dysk 3,2GB
> Quantum.
> Chcialem uruchomic rescuecd przez bootowalny cd i przez chroota
> zainstalowac sobie system.
> Jednak komputer nie chce bootowac z CD. Sciaganalem fdd-boot.
> Uruchamiam komputer z dyskietka i rescuecd, wszystko pieknie, laduje sie
> rescuecd,
> no i dostaje takie cos:
> [...]

ta dyskietka jest walnięta ;(

spróbuj tego:
http://rescuecd.pld-linux.org/download/2004-01-26/floppy.img.gz
(nie było tego tam wczesniej podegrałem przed chwilą)

Jaśli to nie zadziała (a powinno) dam Ci jeszcze inną.

Pozdrawiam,
--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]