[AC] garsc problemow (myszka, radeon, usb) a teraz cos zepsulem:/

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Pią, 9 Lip 2004, 16:37:45 CEST

Boski Cinek wrote:
> Witam znowu!
> Im dalej w las tym ciemniej. Stwierdzilem, ze byc moze na problemy z
> dzwiekiem pomoze mi upgrade kernela do 2.6.7 z ac-ready. Poldek wszystko
> ladnie zrobil (w chrootowalnym srodowisku spod Ra to
> robilem)-zainstalowal, odpalil lilo, na wszelki wypadek odpalilem je tez
> recznie, potem w Ra (ktore jest na hda) odpalilem lilo zeby zalapal nowe
> jadro AC. Po tym AC sie juz nie podnosilo. Dostawalem komunikat:
> VFS: Cannot open root device "341" on unknown-block(3,65)
> Please append a correct "root=" boot option
> [...]

Upgrade jadra nadpisal initrd, w ktorym teraz brakuje ci modulow.
Chrootnij sie na AC i wygeneruj nowe initrd dodajac (--with=modul)
brakujace moduly. Nie jestem w stanie powiedziec ci jakie, ale albo od
IDE, SATA, SCSI (niepotrzebne skreslic) albo od systemu plikow. Potem
zmien wpis w lilo aby wskazywal na wygenerowany przez Ciebie initrd i
odpal lilo. Powinno pomoc.

M.