[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1028

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 9 Lip 2004, 19:59:53 CEST

Dnia 09-07-2004, pią o godzinie 19:41 +0200, Boski Cinek napisał(a):
> To co mnie ciagle meczy to:
> -ALSA dalej szumi. Dam sobie jeszcze pare dni i wracam do OSS. Chociaz
> szkoda, bo mialem nadzieje skorzystac z bardziej dzisiejszych
> rozwiazan. Nie moge wylapac co powoduje te szumy. Czasami pojawiaja
> sie rowniez po restarcie AC (po tym jak odpalalem KDE). Odpalalem
> osobno kickera i artsd i szumow nie bylo.

Masz może SB Live!? Nie śledziłem tego wątku, tak więc nie wiem co
radzono, ale u mnie szum był na SB Live! spowodowany włączonym wyjściem
cyfrowym na karcie.

> -nie dziala mi trzeci klawisz myszy ukryty w rolce (sama rolka
> dziala). Mysz to taki typowy optyczny model (Creative'a). Robi takie
> (dokladnie takie same, tyle, ze z kabelkiem i w innych kolorach)
> Logitech i HP i pewnie pare innych firm. Ustawienie te same co w Ra
> pod XFree i nie chce zaskoczyc. Bez tego guzika to porazka (Firefox i
> panele, kopiowanie tekstu itd.). Moj wpis z /etc/X11/xorg.conf:
>      Identifier  "Mouse1"
>      Driver "mouse"
>      Option "Protocol"   "ImPS/2"
>      Option "ZAxisMapping"   "4 5"
>      Option "Device"     "/dev/psaux"

Moze: Option      "Buttons"       "5" pomoże?

Artur