[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1028

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 9 Lip 2004, 21:07:30 CEST

On Fri, 09 July 2004 19:41:35 +0200, Boski Cinek wrote:

> To dalej ja. Co do kernel panic o ktorym pisalem-jedyna rada okazalo
> sie wygenerowanie wlasnego initrd (dziekuje za rade). Wszystkie inne
> zawiodly (ale przy okazji sobie przerobilem uklady lilo tak jak mi
> poradzono, co mi troche ulatwilo robote). Nauke mam jedna: nigdy nie
> brac jadra z ready. Probowalem tworzyc wlasne initrd pod 2.6.7 z
> ready, wszystko poszlo, ale przy restarcie pojawil sie jakis inny
> super dziwny blad, wiec sobie darowalem.

Taki?

--------------- <20040630070630.GA11692 w gruby.cs.net.pl> ---------------

Freeing unused memory: 196k freed
Incosistency detected by ld.so: rtld.c: 1191: dl-main: Assertion
`pt_load_num || (void *) ph->p_vaddr = _rtld_local._dl_sysinfo_dso'
failed!
Kernel panic! Attempted to kill init!

Jeśli tak, to o tym Ci pisałem, że wyczytałem to na pl-devel-pl - glibc.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                            deemun: Który Linux jest teraz najlepszy?
                 Sławomir Szczyrba: Freesco. Dziś go stawiałem, to wiem.