[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1028

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 10 Lip 2004, 00:54:07 CEST

On Fri, 09 July 2004 23:03:08 +0200, Boski Cinek wrote:

> Zastanawia mnie jedno: czy jest ktos kto to czyta i ma prawo
> zapisu w PLDowym CVSie i dopisal po przeczytaniu tego posta w specu,
> ze kernel 2.6.7 wymaga nowego glibca (albo chociaz jakis komunikat w
> postinstall), czy za pare dni pojawi sie nastepny losiek mi podobny z
> tym samym problemem:).

  Królem łośków jestem ja! ;-) Miałem 2.6.5, zainstalowałem 2.6.7-1.
Nie dałem rady uruchomić systemu, więc wróciłem do 2.6.5. Wtedy
w ac-test pojawiło się 2.6.7-1.19, więc je zainstalowałem. System
wstał pomimo tego, że miałem "stary" glibc. Ale za to zaliczyłem
w ciągu kilku godzin 12-14 twardych resetów. No to znowu wróciłem
do 2.6.5. W międzyczasie 2.6.7-1.19 "zniknęło", a ja wyczytałem
o tym glibc, więc kolejny raz zainstalowałem 2.6.7-1. Uff. :-)
  Równocześnie przesiadałem się z XFree86 na X.org, ale to na
szczęście okazało się bezproblemowe.

> Ze miloby bylo dopisac komunikat dla XFree86 i X11, ze trzeba
> zaladowac modul do myszki zeby dzialala to nawet nie mowie:).

Jak ja się przesiadłem na Ac, to najpierw wpadłem w szał,
a dopiero potem odkryłem, że trzeba załadować moduł pcspkr, :-)
żeby mi głośniczek zechciał działać. To samo z vmware i vmmon.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                                                      Plonkuję, więc jestem!