[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1028

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 10 Lip 2004, 11:13:24 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/10/2004
08:52 AM:
> Tzn. ? Jakiś problem z 3 klawiszem myszki ?? Pisz - zaraz coś poradzimy :)

To znaczy nie dziala chocbym go na kolanach prosil;-). Juz rozne
akrobacje robilem (ktore mi radzono). Sytuacja wyglada tak: mam myszke
optyczna (w moim przypadku radiowa, ale to bez znaczenia)-taki typowy
model: 2 guziki, na srodku rolka, ktora robi tez za 3 przycisk (da sie
ja wcisnac), na dole obudowana przezroczystym ciemnym plastikiem.
Mialem taki sam model Logitecha (tyle, ze z kablem i innego koloru),
identyczny model (do Logitecha) widzialem takze z logiem HP. I nie
moge tego badziewnego 3 przycisku zmusic zeby dzialal. Sama rolka
dziala, ale jej przycisniecie zostaje bez efektow. Ze zrozumialych
wzgledow obniza to znacznie komfort uzytkowania (kopiowanie tekstow
sama mysza, otwieranie linkow jako paneli w firefoksie itd.). Konfig
mam na zywca wziety z Ra (zmienialem tylko sekcje dot. karty
graficznej, bo na AC uzywam poki co open source'owych sterownikow).
Sekcja dotyczaca myszki wyglada tak:

     Identifier  "Mouse1"
     Driver "mouse"
     Option "Protocol"   "IMPS/2"
     Option "ZAxisMapping"   "4 5"
     Option "Device"     "/dev/psaux"

Probowalem tez dodawac (jak mi radzono):
     Option "Emulate3Buttons" "no"
     Option "Buttons" "5"
Zmienialem "Buttons" na 7 (chociaz to bez sensu, bo ta sekcja chyba
mowi ile mam guzikow w myszy (lewy,prawy,rolka w gore,rolka w
dol,przycisk pod rolka, czyli 5, a poza tym bez tej opcji w Ra
dzialalo), zmienialem rowniez "ZAxisMApping" na "4 5 6 7" (jak
wyzej-rolke mam jeda, wiec te wpisy IMO bez sensu, ale
wiadomo-pracujac z komputerem wszystko jest mozliwe). Mam zaladowany
modul "psmouse"-bez niego nie chodzi. Sama myszka jest podlaczana
przez przejsciowe z USB na PS/2 (mam tylko 2 porty USB, wiec
oszczedzam:) ). Uzywam X11R6.7 z "ready".
Pinga i beepniecie z PC Speakera dla tego kto mi pomoze

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"make install, not love!"