[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1028

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 10 Lip 2004, 12:19:31 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/10/2004
11:29 AM:
> A kombinowałeś z innym Protocol? Ja w jednej myszy nie mogłem za diabła
> rolki uruchomić dopóki nie dałem ExplorerPS/2...

Ale u mnie sama rolka dziala znakomicie. Nie dziala tylko guzik w niej
schowany. Bede probowal z protokolami sie bawic, chociaz IMHO jest to
zupelnie glupie, ze na Ra na IMPS/2 chodzi doskonale, a w AC na tym
samym protokole juz nie chce. Czasami mi naprawde na nerwy dzialaja
niektore linuksowe "ficzery"

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<