[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1030

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 10 Lip 2004, 14:39:41 CEST

Witam znowu!
3 przycisk myszy dalej sie nie spieszy do dzialania. probowalem
wszystkiego co radziliscie (lacznie z zabawa z GPM) i niestety nie
pomaga:(. Juz kompletnie nie mam pomyslow. Mozliwe zeby to byla wina
X11, albo kernela (2.6.5)?
W trakcie grzebania natomiast znalazlem sobie kolejne problemy:
-nie dziala mi DPMS
mam w xorg.conf takie cos:
Section "Monitor"
     Identifier  "Monitor0"
     HorizSync   31.5 - 80.5
     VertRefresh 56 - 76
     Option "DPMS"       "on"
Probowalem tez bez dodawania "on". Odpalenie xset ($xset +dpms) pisze
mi, ze serwer nie obsluguje DPMS
-DRI w Radeonie i klopoty z przezroczystoscia
Jako, ze Radeona mam od niedawna i w Ra uzywalem fglrx, to mozliwe, ze
czegos waznego nie wiem:). man radeon nie jest zbyt rozwijajaca
lektura (chociaz lepsze to niz np. "Nad Niemnem"). W xorg.conf mam:
Load "glx"
Load "dri"

Section "Device"
     Identifier                          "ATI Graphics Adapter"
     Driver                              "radeon"
     Option      "dpms"
     Option      "MonitorLayout" "TMDS"
     BusID "PCI:1:0:0"    # vendor=1002, device=5964
     Screen 0
EndSection

Probowalem roznych kombinacji z modulami. Ladowalem "radeon",
"agpgart" z intel-agp i/albo ati-agp, dodawalem do /etc/modprobe.conf
wpis:
#install radeon /sbin/modprobe ati-agp; /sbin/modprobe --ignore
install radeon
Nie pomaga. Jezeli ktos z was ma Radeona (najlepiej 9200SE) i moglby
cos poradzic (np. podzielic konfiguracja X'ow i powiedziec jakie
moduly ma zaladowane) to bylbym wdzieczny (chociaz nie az tak jak za 3
guzik myszy;-))

-ACPI
  w Ra korzystalem z APM, tutaj chcialem z ACPI (bo APM chyba juz
nieaktualne, prawda?). Zainstalowalem acpi i acpid. Moja plyta glowna
to ASUS CUSL2. Probowalem ladowac modul (modprobe) acpi i asus_acpi
ale cos mi krzyczy o jakies (z pamieci pisze, bo siedze pod Ra)
/proc/event/processor czy cos takiego.

Ps. obiecuje, ze jak to wszystko zrobie to sie nie bede z miesiac
odzywac, bo chyba lista zostala juz zasypana moimi bojami z AC.

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"make install, not love!"