[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1028

Przemysław Białek lobo w chello.pl
Sob, 10 Lip 2004, 15:08:04 CEST

On Sat, Jul 10, 2004 at 02:19:03PM +0200, Paweł Sikora wrote:
> On Saturday 10 of July 2004 12:13, Jacek Rzęsista wrote:
> to ja dorzuce konfiguracje dla logitecha mx500:
>
> # /etc/X11/xorg.conf
>
> Section "InputDevice"
>     Identifier  "Mouse1"
>     Driver      "mouse"
>     Option "Protocol"    "ExplorerPS/2"
>     Option "Device"      "/dev/input/mouse0"
>     Option "Buttons" "10"
>     Option "ZAxisMapping" "6 7"
> EndSection
>
> # .kde/Autostart/logitech.sh
>
> xmodmap -e 'pointer = 1 2 3 6 7 4 5 8 9 10'
Tak z ciekawości zapytam, jak ci działa przycisk pod kółkiem (ten od
samopowtarzalnego przewijania w przód) ? bo u mnie niestety nie działa
dobrze tzn. w xev wcisniecie generuje button 6 a puszczenie generuje
button 4 i gdy uzywam go w mozilli to gdy trzymam wtedy ladnie przewija,
ale nie mogę go puscić, bo wtedy cofa mi się do poprzedniej strony :(.

Druga kwestia to co daje ci buttons 10, bo ZTCP w kodzie X11 jest max
7 przycisków ?

Przemysław Białek